Çerkeslerden Filinta Dizi Setine Teşekkür Ziyareti


Çerkes Dernekleri Federasyonu (ÇERKES-FED) Çerkes Sürgünü’nün canlandırılması ve özellikle son bölümlerinde Çerkes karakterlere yer verilmesi nedeniyle Filinta dizisi setine teşekkür ziyaretinde bulundu.

Çerkes Dernekleri Federasyonu (ÇERKES-FED) Çerkes Sürgünü'nün canlandırılması ve özellikle son bölümlerinde Çerkes karakterlere yer verilmesi nedeniyle Filinta dizisi setine teşekkür ziyaretinde bulundu.

TRT 1'de yayınlanan ve ilgiyle izlenen Filinta dizisinin çekimlerinin yapıldığı Kocaeli'ndeki platoyu ziyaret eden Çerkes Dernekleri Federasyonu heyeti, dizi ekibi adına Plato Müdürü Ayhan Şen'e çiçek ve Çerkesleri anlatan kitaplar takdim etti.

Heyet adına konuşma yapan ÇERKES-FED Genel Sekreteri Yılmaz Dönmez, "Çerkes Dernekleri Federasyonu olarak Türkiye'de yaşayan bütün Çerkesler adına, federasyonumuz adına Çerkesleri, Çerkes sürgününü, Çerkes soykırımını, Çerkes karakterlerini dizinizde sürekli gündeme getirdiğiniz için çok teşekkür ediyoruz. Bu hepimizi çok mutlu etti. Bütün Çerkeslerin selamını, teşekkürlerini iletiyorum" dedi.

Çerkeslerin ilgisinin bu kadar yoğun olacağını beklemediklerini belirten Plato Müdürü Ayhan Şen ise, "Çerkeslik ve Çerkeslerle ilgili konuların işlendiği bölümün bu denli bir reaksiyon alması, bu kadar ilgi görmesi gerçekten beni çok etkiledi. Çok mutlu oldum. Ülkemizin Çerkeslerinin hassasiyetine çok saygı duyuyorum" diye konuştu. - KOCAELİ